Apr 17th 2014 3,707 notes

(Source: rpsituations, via sekushibanana)

i made a vocaloid rp side blog, feat. big al.

im new, im inexperienced, but i have some quality in writing posts and i think i have enough icons (hopefully) to do it well.

if any of you are interested in some 1x1 indie rping with engloid big al, please dont hesitate to ask.

he’s located here @bigbro-bigal

pls be kind and dont kill me with my inexperience x-x

TAGGED AS: mod post kinda self promoing the rp thing??? idk i am eager and willing so hit me with your best shot hopefully???
Apr 17th 2014 6 notes
7. In winter clothes.

(Source: askmissmiki)

Apr 17th 2014 117 notes

Anonymous
THE ONLY 'MURRICAN VOCALOID COMPANY YEEEEEEEEEAH GO 'MURRICA WOOOOOOOOOOOOO WOO WOO WOO WOO WOO WOO VOCATONE YEAAAAAAAAAAAH muRRICAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA USA USA U. S. A!!!!!111 U LOOKIN 4 A 'MURRICAN VOCALOID COMPANY??????? VOCATONE IS THE COMPANY 4 U BUY THEIR PRODUCTS. BUY THEM FOR 'MURRICA WOO GO 'MURRICA BUY THE PRODDUCTS bTW YEAH I SUPPORT THEM OLLIE OLLIE AND 'HIO-LOOOOOOOOOOID YEah gO VOCATONE

vocatoneofficial:

Looks like we found our new slogan.

Apr 17th 2014 23 notes
projectvocaloid:

Marry m-!! by Mimoru-chan

projectvocaloid:

Marry m-!! by Mimoru-chan

Apr 17th 2014 21 notes

askonii-sanmikuo:

((Soooo I may have gotten carried away with this…… either way, i’m really sorry if I messed up on the outfit  I suck like that :D))

Apr 17th 2014 19 notes

ask-vocaloidyukari:

ye i look cute in pony tail.

Apr 17th 2014 127 notes
noncryptonloidcosplay:

BIG AL

noncryptonloidcosplay:

BIG AL

(Source: en.curecos.com, via chorvaqueen)

Apr 17th 2014 2 notes

im really considering doing some vocaloid rp stuff…i mean i really do. but the thing is i dont know how to. like icons, the fancy typing with font sizes and those little glyph things that make it 10x cooler.

i have a bunch of headcannons for like almost everyone but its like…icons???? do i need to get the artist’s permission or???

im scared to ask though…

TAGGED AS: mod post
Apr 17th 2014 13 notes

ask-all-vocaloids:

Holy Shizuo Heiwajima”- Mun Kawaii